המדריך לבחירת המתווך שילווה אותך כל הדרך לבית הנכסף

אנחנו נמצאים בתקופה בה אין התאמה בין גובה ביקוש הנכסים בשוק ולבין גובה ההיצע בו, ולכן אנו מתמודדים, ביחד עם הלקוחות שלנו, בשוק "משוגע" בלשון המעטה.

בשוק בו הביקוש עולה על ההיצע, חשוב שילווה אתכם, הרוכשים, איש מקצוע אמין מקצועי ומהימן שיידע לנווט, לייעץ ולכוון (גם אם בסופו, הייעוץ יהיה לוותר על נכס כזה או אחר)

אז, האמור מטה מיועד לכל מי שנפשו חושקת ברכישת נכס הן למגורים או להשקעה ומחפש איש מקצוע שילווה אותו בתקופה ובשוק כל כך מאתגר.

אז איך בעצם בוחרים את המתווך שיהיה האיש לצידך ?

  • עוד בשיחת הטלפון עם המתווך תדאגו לשאול שאלות , כגון, האם המתווך הינו מתווך מורשה? איך מתבצע תהליך החיפוש? נסו לקבל קצת רקע על האזור שבו הוא עובד ונסו להתרשם מרמת המקצועיות שלו
  • המלצה לחתום על טופס עמלת התיווך אחרי שכבר ראיתם את הנכס המיועד, אולם אם מתווך מבקש להחתים לפני (שזה גם מקובל), אזי וודאו ספציפית איזה נכס אתם הולכים לראות, וזאת על מנת למנוע מצב שמחתימים אתכם על נכסים פיקטיביים או נכס שכבר ראיתם והוחתמתם על ידי מתווך אחר.
  • כבר בשיחת הטלפון והן בפגישה הראשונה, שאלו את המתווך שאלות על האזור, שכונות, אוכלוסייה, שיוך בתי ספר, מרכזים מסחריים, רמות מחיר של עסקאות קודמות וכל דבר שעשוי לעזור לכם בבחירת הבית. הכירות המתווך עם האזור שבו הוא פועל הינה קריטית בתהליך. מתווך אמור "לחיות ולנשום" את השטח שבו הוא פועל. אפשר גם לשאול שאלות אישיות יותר, כגון כמה שנים במקצוע, קצת על המשרד שבו הוא פועל, סיור באתר האינטרנט שלהם כדי להתרשם מהנפשות הפועלות במשרד, וכו
  • בשוק בו כמות המתווכים גבוהה יחסית לגודל השוק, חשוב להבין עם המתווך האם ישתף פעולה עם מתווכים אחרים וזאת על מנת למקסם עבורכם את חשיפת הנכסים הקיימים בשוק גם אם במחיר של ויתור עמלת תיווך מצד המוכר.
  • במידה והתקשרתם עם מתווך אולם במהלך הזמן אתם מבינים שהתהליך לא מוביל לתוצאות או שהמתווך ממשיך להביא אתכם לנכסים שאינם תואמים את הדרישות שהגדרתם מראש, או שאינו זמין עבורכם כפי שהייתם מצפים, אל תחששו להחליף מתווך.
    בדומה לכל "נותן שירות" אל תתפשרו על פחות!

משרדינו מציע מגוון רחב של נכסים, מדירות במחיר נמוך עד בתים למכירה בקיסריה. נשמח להציע לכם שירות אדיב ואישי. בין השאר תוכלו למצוא אצלנו מגוון דירות למכירה בפרדס חנה ועוד.