בתים למכירה בזכרון יעקב | הדרך לבית | צרו קשר איתנו עוד היום

זכרון יעקב

זכרון יעקב, "אוויר הרים צלול כיין", הינה מועצה מקומית במחוז חיפה, מהמפורסמות ביותר מבין מושבות הברון.
המושבה היושבת בחלקו הדרומי של רכס הכרמל הוקמה בשנת 1882 ומונה כ 24,000 תושבים.
זכרון יעקב, אחת מפנינות התיירות האהובות בישראל, התברכה בנופים קסומים, אתרי נופש ותיירות המאפשרים לטעום מן הישן ולהכיר את החדש המתמזג לתוכה.
במושבה הקטנה והיפה תמהיל מגוון המשלב היסטוריה עשירה, אטרקציות, תצפיות נוף מרהיבים לטבע הירוק ולכחול של הים, תעשיית יין הישראלית, קולינריה, גלריות ועוד.

בין הרחובות המפורסמים בארץ נמצא המדרחוב התוסס ברחוב המייסדים בזכרון שבו בתי קפה, מסעדות וחיי לילה. המדרחוב שואב אליו הרבה מאוד מטיילים ותיירים הטועמים מהייחודיות של זכרון.

במרוצת השנים האחרונות נתגלתה זכרון יעקב מחדש והיא נהנית כיום מהגירה חיובית בעיקר של משפחות צעירות, עירוניות, בעלות מאפיינים חברתיים כלכליים גבוהים.
לצד הפיתוח המואץ והקמת השכונות החדשות הכוללות צמודי קרקע ובנייה רוויה, משקיעה המועצה מאמצים רבים לשימור אתרים ולשמירה על הצביון הכפרי של המושבה.

זכרון יעקב – המושבה האטרקטיבית ביותר

לאורך השנים זכרון יעקב הייתה אחת מהיישובים הראשונים שהוקמו בארץ ישראל. אך חוץ מהסיפורים ההיסטוריים לא היו דברים אחרים שגרמו לאנשים לעבור להתגורר בעיר הזאת. כיום ניתן להגיד כי זכרון יעקב הפכה להיות לאחת מהמושבות האטרקטיביות בישראל. מקום שאליו לא מעט זוגות צעירים ומשפחות שואפות להגיע. ייתכן מאוד כי גם אתם תהיו מעוניינים לעזוב את העיר הגדולה ולעבור למושבה כזו.. אז מה הופך את   זכרון יעקב להיות המקום האולטימטיבי למגורים גם עבורכם? כל מי שמחפש אחר דירות או מגרשים למכירה בזכרון יעקב חייב לקרוא את המאמר הבא.

שילוב של עיר ביחד עם מושב

אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של זכרון יעקב היא שהיא משלבת יתרונות של עיר ביחד עם מושב. כלומר תוכלו למצוא במושבה הזאת אזורים מרכזיים כמו כל עיר גדולה בישראל. אך מצד שני תוכלו למצוא בה אזורים פסטורליים המזוהים עם מושבים שונים בארץ. זוהי יכולה להיות סיבה מספיק טובה שבגללה תחפשו אחר דירות למכירה בזכרון יעקב. זכרון משלבת בתוכה סוגי אווירה וניתן לראות כי ישנם לא מעט אנשים שמעוניינים לעשות חישוב מסלול מחדש בכל הקשוב לסביבה שבה הם גרים

מחירים שלא תמצאו באף עיר אחרת

יש כאלה שמחפשים אחר בתים למכירה זכרון יעקב על מנת להפוך חלום למציאות ת. בתים למכירה בזכרון יעקב והן דירות למכירה משלבים נוף אורבני בשילוב של טבע.

מיקום אידיאלי – קרוב לאזורים שונים

חולמים לצאת לטיול בצפון? בא לכם לנסוע לתל אביב ביחד עם חברים? זכרון יעקב היא המושבה שבה אתם חייבים להתגורר. יש כאלה שמחפשים אחר דירות למכירה זכרון יעקב רק בגלל המיקום האידיאלי שלה. המושבה הזאת מציעה לכם להיות קרובים לכל האזורים החשובים באמת. אלה שיאפשרו לכם להיות מחוברים לכל מה שחשוב. לא משנה אם מתחשק לכם לנסוע לאזור המרכז או לאזור הצפון, מרחק הנסיעה הוא קצר למדיי.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן